Dobór diety

W jaki sposób wybrać odpowiednią dla siebie dietę?

W pierwszym kroku zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem albo masz nietolerancję glutenu lub laktozy, wybierz jedną z naszych diet.

W kolejnym etapie wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię skontaktuj się z naszym dietetykiem (zakładka Kontat) i umów na konsultację, podczas której możemy wykonać analizę składu ciała oraz dobrać odpowiednią dietę – dla osób korzystających z cateringu bez dodatkowych opłat.

Jeżeli uznasz, że Twoja dieta wymaga zmiany na inną lub modyfikacji kaloryczności, możesz to zrobić również w trakcie trwania umowy. Pamiętaj jednak, że nowe zestawy dietetyczne zaczniesz otrzymywać najszybciej po 2 dniach roboczych od zgłoszenia nam Twojej chęci wprowadzenia modyfikacji. Jeżeli zmiana ta pociąga za sobą również zmianę ceny, dni pozostałe do końca umowy zostaną odpowiednio rozliczone (zwrócimy Ci różnicę lub poprosimy Cię o dopłatę).

Wykluczanie pojedynczych składników diety

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dopuszczamy modyfikację maksymalnie 2 składników diety, z zastrzeżeniem, że nie może być to składnik, którego nie da się całkowicie wyeliminować z procesu przygotowywania dania. Za taką usługę nie pobieramy opłaty.

Jeżeli potrzebujesz wyeliminowania większej liczby składników, Twoja dieta będzie traktowana jako plan indywidualny, a do jej kosztu zostanie doliczone 3zł za każdy dodatkowy składnik do ceny podstawowej z cennika.

Zasady stosowania diety

Decyzja o zmianie diety może być przełomem w Twoim życiu. Dlatego, aby nie zmarnować korzyści płynących z jej stosowania warto przestrzegać kilku zasad: 1. Pierwszy posiłek spożyj najlepiej do godziny po przebudzeniu. 2. Otrzymywane posiłki spożywaj regularnie, najlepiej co 3-4 godziny 3. Wypijaj ok. 2 l wody mineralnej dziennie – często i małymi porcjami 4. Ostatni posiłek przyjmuj najpóźniej na 2-3 godziny przed snem 5. Pamiętaj o regularnej aktywności fizycznej – jest ona niezbędna do utrzymania kondycji i zgrabnej sylwetki. Pomaga też uniknąć wielu chorób.

Wszystkie dostarczone posiłki powinny zostać zjedzone jednego dnia. Pełen zestaw jest tak skomponowany, aby zapewnić Ci ilość kalorii oraz składników odżywczych potrzebnych Twojemu organizmowi przez jedną dobę. Dzięki temu masz pewność, że przyjmujesz dietę pełnowartościową i zbilansowaną. Jeśli Twoim celem jest osiągnięcie konkretnej masy ciała, tym bardziej ważne jest żebyś dostarczał „paliwo” swojemu organizmowi regularnie i w odpowiednich ilościach.

Pozwól nam o siebie zadbać