Pytania i odpowiedzi

Aby ułatwić wybór cateringu dietetycznego zebraliśmy w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Pamiętaj, że zawsze możesz wrócić do zakładki Kontakt, a my chętnie odpowiemy na wszystkie dodatkowe pytania.

Gdzie działa 4Fit catering dietetyczny?

Nasza siedziba  znajduje się w Rybniku przy ulicy Zebrzydowickiej 34, jednak realizujemy zamówienia również na terenie innych miast, t.j.: Żory, Wodzisław Śląski, Pszów, Radlin, Rydułtowy, Książenice, Zwonowice i Czerwionka-Leszczyny, Jastrzębie-Zdrój.

Kiedy będę otrzymywał zamówione posiłki?

Zestawy będziesz otrzymywać po południu lub wieczorem (między godziną 16.00, a 22.00), do konsumpcji kolejnego dnia. Przyjeżdżamy codziennie od niedzieli do czwartku. W czwartek możesz otrzymać catering zawierający 1 zestaw na piątek lub 2 zestawy, na piątek i sobotę.

Czy mogę zmienić lub dodać adres dostawy?

TAK. Jeżeli chcesz, żebyśmy dostarczyli Twój zestaw pod inny adres niż zwykle zgłoś nam ten fakt na 2 dni robocze przed oczekiwaną przez Ciebie dostawą, do godz. 12.00. Możesz poinformować nas telefonicznie – 570 462 995, mailowo –rybnik4fit@gmail.com lub na Facebooku.

Jeżeli chcesz dodać inny adres dostawy możesz to zrobić w momencie zawierania z nami umowy lub wskazać dodatkowy adres już w trakcie jej trwania.

Zachęcamy naszych klientów, aby w razie potrzeby udostępniali nam informacje o dostępie do budynku lub bramy (a nawet dodatkowy klucz dla kuriera) przy składaniu zamówienia.

Czy mogę odwoływać pojedyncze dni cateringowe?

TAK. Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz zrezygnować z posiłków danego dnia, zgłoś nam to przynajmniej 2 dni robocze wcześniej, do godz. 12.00. Niewykorzystany dzień zostanie doliczony do całkowitego czasu trwania umowy i przesunie datę jej zakończenia.

Czy pojemniki, w których otrzymam posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?

TAK, wszystkie nasze pojemniki nadają się do używania w kuchenkach mikrofalowych po zdjęciu folii zgrzewczej.

Czy mogę zmienić rodzaj diety lub jej kaloryczność w trakcie trwania umowy?

TAK. Jeśli uznasz, że Twoja dieta wymaga zmiany na inną lub modyfikacji kaloryczności, możesz to zrobić również w trakcie trwania umowy. Pamiętaj jednak, że nowe zestawy dietetyczne zaczniesz otrzymywać najszybciej po 2 dniach roboczych od zgłoszenia nam Twojej chęci wprowadzenia modyfikacji. Jeżeli zmiana ta pociąga za sobą również zmianę ceny, dni pozostałe do końca umowy zostaną odpowiednio rozliczone (zwrócimy Ci różnicę lub poprosimy Cię o dopłatę).

Czy mogę wykluczać produkty, których nie lubię lub jestem na nie uczulony?

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dopuszczamy modyfikację maksymalnie 2 składników diety, z zastrzeżeniem że nie może być to składnik, którego nie da się całkowicie wyeliminować z procesu przygotowywania dania. Za taką usługę nie pobieramy opłaty.

Jeżeli potrzebujesz wyeliminowania większej liczby składników, Twoja dieta będzie traktowana jako plan indywidualny, a do jej kosztu zostanie doliczone 3zł za każdy dodatkowy składnik do ceny podstawowej z cennika.

Dlaczego wszelkie zmiany dotyczące mojego cateringu muszę zgłaszać minimum 2 dni robocze wcześniej?

Realizacja zamówień na catering dietetyczny to spore przedsięwzięcie logistyczne. Posiłki przygotowywane są codziennie w dniu, w którym zostają przekazane do dostawy, jednak wcześniej zamawiane są wszystkie potrzebne surowce. Aby uniknąć marnowania produktów oraz gotowych już posiłków pamiętaj o dwudniowym wyprzedzeniu w zgłaszaniu nam wszelkich zmian dotyczących dostaw lub modyfikacji Twojej diety. Na świecie wyrzucane jest ok. 60% jedzenia! To zbyt dużo, żeby dokładać się do kolejnego marnotrawstwa.

Czy mogę zamówić dietę jako prezent?

TAK. Masz możliwość zakupu Vouchera na dowolną dietę z oferty. Voucher możesz zamówić kontaktując się z nami pod numerem telefonu 570 462 995

Pozwól nam o siebie zadbać